Entersoft

Entersoft CRM


Entersoft CRM® este un sistem inovator de Gestionare a Relatiilor cu Clientii sau Partenerii de Afaceri, care sustine nevoile departamentelor de Vanzari, Marketing, Suport Clienti, Service (SLA) ale organizatiei. Este complet integrat cu sisteme de tip ERP, oferind in timp real un mediu software stabil pentru o perspectiva de 360o asupra partenerilor de afaceri si contactelor.

Entersoft CRM® este un instrument puternic pentru planificarea, organizarea si monitorizarea proceselor de afaceri si tranzactiilor cu partenerii dumneavoastra. Usor de adaptat, Entersoft CRM® creste vizibilitatea asupra clientilor, sustine lucrul in echipa, creste eficienta angajatilor si eficientizeaza suportul acordat clientilor.

Entersoft CRM® este integrat complet cu Microsoft® Outlook si este usor accesibil prin intermediul echipamentelor mobile (Windows compatibil cu telefoane Smart, tablete, iPhone si iPad), pentru a permite personalului accesul la informatie in timp real, utilizand aceleasi instrumente de birou, toate  acestea ducand la eficientizarea si productivitatea lor.

Rapoartele complexe, Raportarea si capabilitatile de tip Business Intelligence, permit personalului dumneavoastra sa creeze campanii de marketing, promotii de succes, strategii si politici de vanzare la momentul oportun. Proiecteaza si executa campanii de marketing si de vanzari, pe baza deciziilor luate in urma informatiilor introduse, atingand astfel indicatorii de performanta, fiind cu un pas inaintea competitiei.

Entersoft CRM® este integrat complet cu Entersoft ERP, insa poate fi utilizat si ca un produs stand alone, oferind solutii complete pentru:

Managementul Relatiilor cu Clientii

Sales Force Automation (SFA)

Gestionarea Comisioanelor de Vanzari

Gestionarea Oportunitatilor

Gestionarea Contractelor

Gestionarea Abonamentelor

Campanii de Marketing

Profilul Clientilor & Segmentarea pietei

Campanii de Marketing

Chestionare / Sondaje

SMS/MMS Marketing

Gestionarea Evenimentelor

Managementul Serviciilor & Relatii cu Clientii

Gestionarea Serviciilor

Service Level Agreement Management (SLA)

Gestionarea Reclamatiilor

Gestionarea Bazei de Cunostinte

Integrare central telefonice de tip CTI

Integrare cu Microsoft Outlook si Lotus Notes